sâmbătă, 24 aprilie 2010

Noua citate pentru o viata mai frumoasa

Cred ca vorbele de duh ale oamenilor mari reprezinta una dintre cele mai bune metode de invatare si intelegere a modului in care ei au gandit . Fiind spuse intr-un mod foarte sincer si spontan arata ce au simtit in interiorul lor , in inima lor. Consider ca atunci cand studiezi aceste lucruri incepi sa „cresti” si sa intelegi putin din misterul reusitelor lor . Stiu foarte multe astfel de citate, dar noua dintre ele parca ma ajuta sa merg mai departe de fiecare data cand am tendinta sa ma abat de la drumul stabilit de mine. Asa ca o sa le categorisesc in functie de momente:

1. Cand ma deranjeaza comportamentul celor din jurul meu imi spun in gand: „ Fii tu schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume!” Mahatma Ghandi
2. Cand am indoieli:” Efortul isi arata roadele dupa ce o persoana refuza sa se opreasca” Napoleon Hill
3. Cand am senzatia ca nu stiu incotro ma indrept: „In viata nu trebuie sa te gasesti pe tine insuti, in viata trebuie sa te creezi pe tine insuti” Gerge Bernand Shaw
4. Cand nu am incredere suficienta in ideile mele: ” Orice mintea poate concepe si crede, va obtine” . Clement Stone
5. Cand mi se pare ca e greu: ”Obstacolele sunt acele lucruri groaznice pe care le vezi cand iti iei ochii de la telul tau” . Henry Ford
6. Cand sunt trista: ” Traieste ca si cum maine ar fi ultima zi. Invata ca si cum ai trai vesnic”. Mahatma Ghandi
7. Cand sunt confuza: „ Viitorul apartine celor care cred in frumusetea viselor lor”. Eleanor Roosevelt
8. Cand imi pierd vremea cu ganduri mici : „ Suntem ceea ce gandim” . Buddha
9. Cand imi vine sa renunt: „ Cel ce abandoneaza nu castiga niciodata-iar un castigator nu renunta niciodata.” Napoleon Hill

Ca sa inchei intr-un ton eminescian o sa spun precum marele poet: „ Eu raman ce am fost: romantic” . Si nu ma multumesc cu atat . Vreau sa adaug si incredere acestei idei. La propriu. Pentru ca atunci cand ai incredere in tine insuti si in capacitatile tale poti face orice iti doresti...

Un comentariu:

  1. Ceea ce am afirmat despre tine reprezintă o constatare, nu un compliment. :)

    E interesant ce ai postat. Dacă ai să analizezi cu atenţie vei vedea că la baza reuşitei stă încrederea. Sau credinţa. Sau încredinţarea că dorinţele tale se pot materializa. Şi aici aş adauga ceea ce a spus Iisus: "dacă aţi avea credinţă cât un bob de muştar..."
    Indiferent cărei filosofii te raliezi, esenţa e aceeaşi: să crezi cu toată fiinţa ta în realizarea visului. Apoi, se poate spune că întregul Univers îţi devine aliat şi "complotează" în favoarea ta (nu ştiu de ce au ales ei acest cuvânt?! Mie mi se pare puţin lipsit de fairplay, dar fie!).

    RăspundețiȘtergere