duminică, 6 iunie 2010

...Si vreau sa strig in gura mare : „ frate..asta-s eu! ”

Zodia mea este: Gemeni. Imi place sa cred ca sunt doua femei intr-una singura. Dar , stati linistiti, se inteleg foarte bine amandoua.
As vrea: Sa reusesc sa ajut cat mai multi oameni.

Păstrez: Toate emotiile pozitive primite de la cei din jur.

Mi-aş fi dorit: Sa fi realizat mai devreme ceea ce conteaza cu adevarat in viata.

Nu-mi place: Delasarea si faptul de a nu avea incredere in propriile capacitati

Mă tem: Ca viata e atata de frumoasa incat nici nu ne dam seama cat de mult ar trebui sa o pretuim. De aceea au regrete oamenii in varsta...Multi de abia atunci incep sa realizeze...

Aud: Doar ceea ce trebuie si imi convine. Refuz sa aud lucrurile nefolositoare si mici..

Îmi pare rău: ca nu vad mai multi oameni fericiti.

Îmi place: Sa fiu eu insami.

Nu sunt: inalta!

Dansez: aproape in fiecare zi...stiati ca 6 minute de dans pe zi va tine departe de problemele cardiace?

Niciodată: e un cuvant prea greu...hai sa il inlocuim cu „intotdeauna”

Păr: Lung si ondulat, de culoare satena...da, e vorba despre mine

Plâng: in ultima vreme mai mult de emotie si bucurie...

Nu-s întotdeauna: calma si relaxata cum imi doresc..

Nu-mi place la mine: Imi place la mine tot! Dar ar fi bine daca as fi mai putin sensibila...

Sunt confuz: Pana ma decid cu adevarat ceea ce vreau.

Am nevoie: De multa iubire, incredere si fericire.

Ar trebui: sa fiu mai darnica si sa apreciez si mai mult ceea ce am...Dar invat pe zi ce trece acest lucru..

Dacă eram un anotimp: Primavara. Pentru ca atunci totul renaste , semn ca acest lucru e valabil si pentru noi, atat timp cat ne dorim acest lucru.

Dacă eram o luna: eram Mai. Parca atunci simti cum cu adevarat schimbarile frumoase ale primaverii.

Dacă eram o zi a săptămânii: Miercuri...Mereu mi-a placut.

Dacă eram o parte a zilei: Noapte tarzie. Ma inspira intotdeauna...

Dacă eram un animal marin: Calut de mare...Imi aduce aminte de copilarie..Erau prezenti prin desenele animate..

Dacă eram un animal de uscat: Tigru. Ador felinele.

Dacă eram o virtute: Intelepciunea. Cred ca ar trebui sa fie cea mai ravnita dintre toate. Daca esti intelept, vei stii intotdeauna ceea ce trebuie sa faci.

Dacă eram o planetă: Pluto...Ultima planeta descoperita...Pentru ca... stiti cum e...cei din urma vor fi cei dintai.

Dacă eram un lichid: cu siguranta vin. Te faci sa te simti mai bine si sa spui adevarul, chiar atunci cand nu vrei sa il accepti

Dacă eram o piatră: Diamant . Pai cum altfel...

Dacă eram un metal: Platina...e cel mai rezistent metal pretios folosit in bijuterie...

Dacă eram o pasăre: eram un vultur..Ca sa zbor cat mai sus...

Dacă eram o plantă: Aloe Vera...E formidabil cum o singura planta poate aduce atatea beneficii.

Dacă eram o stare a vremii: eram o seara de vara, racoritoare , dar totodata placuta si relaxanta...

Dacă eram un instrument: harpa...Mereu m-a fascinat...

Dacă eram un sentiment: iubirea..Cel mai frumos, dorit si important sentiment pentru toata omenirea.

Dacă eram un cântec: Stiti refrenul acela: „ A new day has come”...eu de acolo sunt...

Dacă eram un film: cu siguranta Love Actually..

Dacă eram un serial: probabil un fel de Sex and the city combinat cu Seven Heaven...Asa sunt eu imi place sa combin lucrurile total neasteptate..Si pentru ca ador moda dar si pacea...

Dacă eram un oraș: Piatra neamt...Un oras superb situat in mijlocul naturii...

Dacă eram un gust: eram foarte dulce..

Dacă eram o aromă: vanilie...nuci caramelizate si...aoleo..iar vb de inghetata aia careia nu vreau sa ii fac reclama

Dacă eram o culoare: turcoaz. Pentru ca e si verde , dar si albastru. Doua intr-una , ca si mine...

Dacă eram un material: titan... Este foarte dur si rezistent, dar totodata usor..

Dacă eram o parte a corpului: mainile.. Pot spune multe despre o persoana...

Dacă eram un drog: Alcoolul e un drog destul de simpatic daca e folosit cu cap..

Dacă eram un accesoriu: o verigheta...ca sa o porti mereu cu tine.

Dacă eram o expresie a feţei: un zambet cald si binevoitor.

Dacă eram un personaj de desene animate: eram Cenusareasa...Ca sa ma marit cu printul...

Dacă eram o formă: eram un patrat...e super sa ai toate laturile perfecte

Dacă eram un număr: eram trei.
Dacă eram o mașina: poate un Ford...nu pentru ca ma impresioneaza masinile lor, dar ma plec in fata celui care a pus bazele firmei si anume Henry Ford..

Dacă eram o haină: eram un tricou de calitate in care sa te simti confortabil si pe care nu iti vine parca sa il mai dai jos..

Dau mai departe regula celui de la care am preluat testul si anume: "Daca l-ai citit, il faci!"



P.S. Multumesc Cris pentru idee!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu